200413

Gårdagen var någolunda så lung som jag trodde den skulle vara, iallafall tills klockan halv elva.
Då ringde telefonen och det var Tobbe som meddelade att de var påväg att söka mig hemifrån.
Jag som hade suttit hemma hela kvällen och druckit några glas vin och kollat på Emppi i tvn fick
dra på mig något anständigt och hoppa i bilen med Tobbe, Felicia och Janni.
Blev lite cruis och sådant och riktigt roligt var det ju nog! 

Idag hade jag körlektion klockan tio och nu är det endast två lektioner kvar... usch fy!
Så som det gick idag så skulle jag inte komma genom körprovet med han jag ska köra med iallfall..

Ett tiden for jag till stan med mamma, köpte lite material till Pontus konfirmationskort och på
samma gång hittade jag en bok som jag länge sökt, den var på rea nu och var 20€ billigare nu
än tidigare, hihi! Andra boken jag skulle köpa hann jag inte söka, då butiken tydligen stängde
redan 13?! Varför stänga klockan 13 när alla andra stänger 14...... irriterande!

Skall snart och handla med mamma inför morgondagens kalas och sedan ska jag
hjälpa mamma med bakandet och ikväll blir det troligen serendi för min del!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback