170413

Hej på er!
Jag kan väl börja med ett kort referat om gårdagen. Först fick jag en skön sovmorgon
och efter det blev det massage med akupunkturnålar igen, fy så skönt! Efter massagen
kände jag för att vara lite spontan, så mamma körde mig till Horsbäck där jag skrev
teoriprovet och igenom for det, tack och lov! Sedan blev det någon timme skola och länk
på kvällen, som det var meningen att Emma skulle vara med på inte planerna ändrade tyvärr!

Idag åkte jag iväg klockan åtta till halkbanan med Siro och Max. Det var riktigt roligt att se hur
allt fungerar och lite lära sig vad man borde göra ifall nåt skulle hända, annat är ju sen 
att faktiskt göra det om nåt händer... Efter att ha kört hem därifrån så blev jag riktigt taggad
för att få körkortet och tiden är bokad till nästa torsdag, tyvärr hamnar jag köra med någon
annan än den "vanliga"... och det lär vara svårare att komma igenom körprovet, autch!

Tolvtiden var vi tillbaka och då blev det monologteater med skolan och två timmar fysik.
Resten av kvällen har jag luggit på soffan och kollat film, både project x & the good guy.
Rekomenderar båda, går bra att kolla när man tråkar.



- Amanda -





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback