110413

Min dag började med en timmes massage klockan tio, efter det blev det en timme finska
(vilket är enda lektionen jag har på torsdagar) och efter det fixade vi en ännu en till 
soffa till elevkårsutrymmena. Efter min väldigt korta skoldag begav jag mig till
shell för att diskutera lite arbetstider och prövotider, verkar bli riktigt bra säkert!

Sedan kunde jag slappa hemma någon timme före jag for på sånglektion klockan sex.
Fick ett stipendie i musiken som var en en timmes sånglektion. Synd bara så har jag
dragit på mig snuva och sjuk hals så fick inte riktigt ut allt av den ena timmen, men
nu har jag testat på det också! Och helt roligt var det ju, lite speciellt nog när man
inte är van vid att sjunga "sådär".

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback