100413

Har inte riktigt blivit "tid" för bloggningen de senaste dagarna, men nu är provveckan slut
och jag har inget annat speciellt för mig så passar på att blogga nu istället!

På måndagen skrev jag en fyra i finska provet, och fick ut historieprovet som inte direkt hade gått
så bra, men det insåg jag nog egentligen redan när jag skrev provet. På tisdagen skrev jag
geografi och jag tyckte inte själv att det gick speciellt bra, men det motbevisades idag
då jag blev positivt överraskad när jag fick ut provet. Igår var jag även på lunch
med mamma och så läste jag religion resten av dagen. 

Idag har jag skrivit religonprovet och efter geografiutgivningen och elevkårsmötet
for Emma och jag hem till henne för att kolla andra filmen i The Lord Of The Rings triologin.
Riktigt bra film och nu är vi igenom hälften av alla filmer! Påvägen hem från Emma gick jag in på ett
loppis och där plockade jag hem två böcker som jag sökt länge, dessutom för under två euro, inte illa!
Anners har jag inga planer idag, slänger mig säkert på soffan och drar snarken för att ladda lite batterier.

.......

- Amanda -


 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback