020413

Månne inte jag blev grundlurad senare på kvällen efter att jag skrivit
på bloggen att jag sluppit alla aprilskämt, riktigt skickligt av Janni och Felicia!

Resten av familjen kom ju hem igår som jag tidigare nämnde och de hade shoppat
med sig ett och annat fint. Bland annat fick jag min favorit mascara Sensai Kanebo 38
och en ny flaska med favorit parfymen Heat Rush av Beyonce, tack! Lite godis blev det också, omnom.



Min dag började inte direkt så bra idag, kände redan före jag stigit upp ur sängen hur migränen
var påväg. Ändå steg jag upp och började laga mig klar för skolan i hopp om att den skulle försvinna.
Men det gjorde den såklart inte utan det blev bara värre, så jag skippade de första tre lektionerna
och for till skolan för de sista tre istället. Sista dagen i fjärde perioden var det dessutom, fy tusan så skönt!
Perioden har varit både ovanligt lång och tråkig, så jag tycker det är riktigt skönt med provvecka med
lite kortare dagar och sedan är det äntlig dags för ny period med ny läseordning och mycket färre
ämnen, till råga på allt det så är det dessutom den femte och sista perioden för detta läsår!

Var till kusinerna idag för att putsa Toffes sår och passade på att kela lite med kattungarna, mys!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback