010413

Första april, dagen för dem som gillar att luras.
Själv har jag varken sagt nåt aprilskämt eller blivit utsatt, tror jag iallafall.

Lördagsnatten spenderades alltså på Pub Santa Fé tillsammans med Felicia och en
några andra kul typer. Träffade en hel del bekanta under kvällen men även nya människor,
bändet var jävla bra (BONER från vårt kära grannland Sverige) och fiilisen var för det mesta på top!
Efter fé blev det nattmat på Tommens och där träffade man en del folk också. Femtiden tuppade vi
av hemma hos mig då vi tyckte det var dags att avsluta kvällen!

På söndagen kände vi oss båda riktigt fina, blev bacon till morgonmål och efter att Felicia
for hem for jag till kusinerna för att vara kattvakt under dagen. Mesta dels av tiden spenderade jag
med att sova på soffan eller kolla serier på netflix med en kattunge i famnen, inte helt dåligt.

Idag har jag försökt plocka undan lite här hemma, resten av familjen anländer hem nångång kring
nio tiden, så vill inte att mamma ska få en hjärtattack när hon kliver innanför dörren... 

Nu skall jag ta fram körskolans teoribok och läsa lite så att jag möjligen skulle kunna ta mig
igenom teorin nångång snart... trodde jag skulle läsa på lovet men som vanligt så har det inte
bara blivit av, lika som med provläsandet som också borde ha gjorts.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback