Snabbinlägg

Tänkte slänga in ett inlägg före jag går och lägger mig,
ännu en gång allt för sent. Fast lägger in bilder på Amandas sticka,
så varför inte blogga tillika?

Under de senaste dagarna har jag ägnat mig till skolarbete och latande,
bra kombination eller?
Fick färdigt mitt solen-arbete, men tror ni inte att färgkasetten i printern
här hemma är typ sönder, så allt den printar ut blir helt bajs och suddigt..
Duktig som man var gjorde man också en artikel uppgift för biologin efter 
Italienska kursen, så nu har man inte hunnit förbereda sig tillräckligt
för morgondagens matta minitest.
 
Men inte skall man gnälla. Om jag klarade skolan tsm med handbollen ifjol
klarar jag skolan galant iår med mer tid.





//Janni



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback