Första dagen som 17

Igår på dagen var jag på jobb och lite mot kvällen kom flickorna
till mitt för tortilla och singstarkväll. Bra lät det ju inte men roligt hade vi! :)
Av flickorna fick jag en kaffemugg/termos, playboyparfym och napakoru.
Av mamma fick jag gå och köpa en present till gignatti och pappa
betalade mitt pass och köpte en liten kul grej som jag får ta med
när jag nån gång i tiden flyttar ut.

Idag gäller lite provläsande samt byte till mamma. Börjar få lite ångest
för mattaprovet som är på onsdagen. Vill helt enkelt inte skriva provet för
det känns som jag inte kan någonting. Om man måst tänka positivt
brukar jag vara bra på att dra prov på känsla så vi hoppas på det bästa..
 
 
Bilder på presenterna från flicksen kommer senare
 
//Janni



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback