Ansiktstvätt


Jag har i flera år använt proactive, och jag har tyckt att det har varit bra.
Men den torkar ut något otroligt, och sedan en tid tillbaka har jag endast hållit mig
till forever living's produkter och jag är mer än nöjd!

1.  Liquid Soap - ansiktet blir lent som en barnrumpa
och man känner faktiskt hurr en och fresh hyn är, härligt!

2. Propolis i hela ansiktet - motverkar finnar, återfuktar till tusen
och den är inte vatten baserad så den funkar även perfekt på vintern!

3. Gelly kring ögona, man kan också blanda propolis och gellyn till en skön mix
som återfuktar huden jäkligt bra påsamma gång som den motverkar finnar.


PS. har beställt hem forevers smink så väntar med spänning på att testa dem!
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback