270912


Dagen började med fysikprov, vilket jag är något otroligt sur över.
Jag trodde faktiskt jag hade chans till godkännt i detta prov. Jag hade satsat så in i tusan,
och när jag börjar läsa igenom provet och räkna får jag ingenting räknat och inga formler härledda.
Jag förstår inte vaför lärare gör provena så mycket svårare än uppgifterna i boken, för dem kunde jag räkna
, men inte dem i provet. Så humöret for till skit för resten av dagen.

Efter modaförberedande så var det bänd som gällde, blev bara en knappa halv timme denna gång,
men nu har vi ny låt på G och jag hoppas att vi får allt upprätt och fixat med den.

Lunch på Brasseriet tillsammans med mamma, Ammi & Freddo, bästa cesarsallden i stan,
och deras natchos talrik var god den också!

Via Canny var jag också ett snabbt varv, jag kom hem med lite underkläder,
men bikinin som jag egentligen var ute efter hade de inte ordentligt urval av...  

Sedan jag kom hem har jag bara läst modersmål och jag är inte klar ännu heller, så ciao!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback