260912


Gårdagen var allmänt jobbig, fastän jag försökte ha "det är sista skittisdagen" i tankarna
verkade allt ändå helt hopplöst. En liten paus från allt blev det när jag for till
sågspånsbanan på länk dock, skönt! Imorgon igen, om tiden räcker till.

Idag var det sista ordentliga skoldagen denna period, för imorgon börjar
provveckan påriktigt. Janni skrev tidigare att hon tyckte synd om nybörjarna som
troligen stressar en massa över deras första provvecka. Jag önskar däremot själv att det
skulle vara min första provvecka någonsin, för den har gått bäst hittills tror jag bestämt.

Jag har läst fysik enda sedan jag kom hem och orken tog slut redan igår för det, 
så ni kan tänka er hur mitt läsas har gått. Wordfeud och songpop har ploppat 
upp på min telefon stup i kvarten...

Modersmålet borde jag ännu läsa på ikväll eftersom jag har både
bänd och jobb imorgon som tar upp x antal timmar av mitt provläsande.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback