211012


Jag har tusen saker jag borde göra men jag tänker blogga ändå.

Gårdagen spenderade jag först på Aloe Vera spakväll som blev riktigt lyckad!
Sedde hörde av sig sju tiden om att de troligen sku bli fest mot kvällen så dit for jag
nio tiden igår, och efter det var det efterfest hos Akke. Gick nog nätt till där! Var hemma
femtiden inatt, så är helt slut idag.... Men jag hade iallafall en jäkligt rolig kväll så tack!


Idag var det roadtrip till Pargas med mamma som gällde. Vi förde först lite aloe produkter
och sedan for vi till Anne på mat och sådant, helt trevligt nog.
 
Skulle egentligen borda ha läst biologi men det har inte blivit av, läxorna är
ogjorda och jag hade helt glömt bort biologi5.... så nu blir det att dra igång och jobba...

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback