151012


Hej på er!

Det var tidig väckning imorsse och 11 lyfte planet från varma
och soliga Cypern och började sin flygresa mot kalla och regniga Finland.

Var hemma femtiden och då var det bara att ta tag i matematiken,
dock tog jag tvåtimmars paus för att träffa Emma & Felicia på Serendi!
Har saknat mina tjejer, men ännu är vi inte alla hemma, Janni saknas.
Meeen hon kommer hem med ett sent flyg imoron kväll, finally!

Nu har jag räknat den sista matematiken, och nu är det bildöverförning som gäller.
Jag har nästan 700 bilder att gå igenom, men det får bli tills imorgon. Första skoldagen
på över en vecka, och jag kan inte säga att det lockat eftersom jag vet att jag är lite efter
i allt och att omtenten närmar sig med stormsteg. Tack och lov är det höstlov redan på torsdagen!


- en liten smygtitt -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback