131112

Hejhopp!

Gårdagen spenderade jag hemma, lekte lite frissa då jag färgade kusinens hår
ett snäppe mörkare. Har lekt mycket frissa den senaste veckan, Janni, Felicia & kusinen.

Idag började genrepena inför music showen, alltid lika roligt!
Det torde vara tredje gången det ordnas nu, och jag är taggad till tusen!
Dessutom gick repet riktigt bra idag så det taggar bara ännu mera!

Tyvärr börjar jag få sjukhals, har försökt kämpa emot det nu länge,
skulle vara riktigt typiskt om det skulle bryta ut nu inför showen.
Såå jag har därför spenderat dagen på soffan med netflix och R&I.



PS. jag gick hem till Nelly paket idag, visste inte riktigt vad jag skulle
ha för åsikter om klänningen, men jag tror a

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback