081112


Gårdagen spenderade jag i skolan, efter skolan kom Janni till mitt,
hon ville se på gerbilerna och så färgade vi hennes hår. Hello redhead!

Idag har jag haft 2 lektioner, men frivilligt slöat två extra timmar i skolan före
mina 3 första jobbtimmar! Känns helt weird att jag äntligen har ett jobb!
Allt var nytt och ovant idag, på måndagen ska jag dit igen, och hoppeligen
går det lite bättre och känns inte lika stressigt.

Efter jobbbet blev det bänd. Hela skolan är fylld med människor inför kulturkarnevalen.
Någon som har just att förklara vad kulturkarnevalen går ut på åt mig?

Ska snart till Janni, göra lite dipdye och senare kanske det blir traktorcruis.
Men allt för sent får det inte bli idag, eftersom jag ska på dagsverk imorgon.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback