300512


Skrev hälsokunskapsprov imorsse, tyckte själv det gick helt bra men man vet aldrig.
Sedan var det engelska förberedande och utgivning av religion och modersmål.
Religionen är jag verkligen besviken över även om jag inte är intresserad av
ämnet, omtenten skulle kanske vara en bra ide... men modersmålet hade gått
betydligt bättre. Sista provet skrivs imorgon, English it is! Borde anstränga mig
och läsa extra mycket och kanske få lite bättre än det normala vitsordet jag
brukar få, men orkar inte.

Bänd övning hade vi klockan tre och roligt som alltid var det ju.
Nu är det bara någon dag tills vi uppträder och skolan äntligen är slut!
Ifall någon har missat det.

Skulle vilja till gymmet, men känner mig lite stressad så får väl stå
över det idag och köra ett lite längre pass imorgon efter skolan...


- En trött & lite besviken Amanda denna onsdag kväll -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback