280512


Vaknade inatt med migrän, det var inte länge sedan
förra gången så blev lite förvånad. Och migränen har hållit i
hela dagen. Så satte mig klockan 8 i matsalen för att skriva modersmålsprov
med dunkande huvud och illamående. Inte har det gått över än heller, men
värktabletterna gör det ju bättre.

Väntar på att mamma ska bli klar så att vi kan åka iväg till nåt
shoppingställe. Behöv lite sommarkläder och nåt till avslutningen
skulle också vara bra.

Religion ska jag försöka läsa så mycket jag orkar och kan,
och gymmet skulle jag också vilja besöka bara migränen skulle försvinna.

Insipration


- Amanda -


va e grejjen me blåa hallon? :DDDDDDDDDDDD

2012-05-28 | 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback