230512


Skulle som sagt ha börjat klockan 10 idag, men vaknade 8 tiden med
migrän. Alltid lika härligt, så tog värktablett och lade mig på soffan och
var enormt ynklig. Sedan tog jag lite till tabletter och 10.30 var jag i
skolan. Först nu har migränen börjat försvinna och skoldagen har varit
små jobbig. Bänd var det också idag, fick reda på att jag skulle få "ärva"
ett musik eller sång stipendium av skolan också.

Nu är det provläsning som gäller, fysik är första provet som skrivs och
det är allt annat än lätt. Talade med pappa som ringde när jag slutat skolan,
han satt på starbucks någonstans i Kina och chillade. Eftersom han inte är hemma
så kan han inte hjälpa mig med fysiken heller... dislike! Tyskaord och text måste jag
även läsa, och sedna skulle jag borda fara till gymmet ett varv!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback