180512


Hela gårdagen satt jag och kollade ishockey
och läste hälsokunskap. Canada & Sverige är båda
ute och Finland vann mot USA och är vidare. Inte illa!
Blev också en länk med Felicia på kvällen.

Helt vanlig skoldag, sista vanliga fredagen faktiskt.
Ska sätta mig och kolla lite serier och sedan måste
jag väl läsa lite hälsokunskap o sånt igen...

Humöret har varit riktigt bra idag,
enda till jag just såg vad pappa hade kollat på datorn
och vad mamma skrivit på facebook. Jag är både arg, sur och
ledsen. Så jävla onödigt, speciellt när det finns andra saker som
borde göras och sådant som vi andra hellre skulle göra. Kanske
jag far och bor hos mommo i några dagar och lugnar ner mig...?

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback