090512


Passade då alltså Siri igår, och när jag kom hem
så blev det ju såklart inte att sova något. Utan istället placerade
jag mig framför tv'n och kollade ishockey och lite andra program.

Idag var det full dag + bänd, och jag säger åter igen,
jag gillar vårt bänd, mycket! Efter det var jag snabbt hem via,
och sedan for jag iväg för att träffa Siri för sista gången den här
veckan. Parkolparken, modelera och bollen i ringen är lite av det
vi hann göra under den stund jag var där.

Så nu har jag lite fickpengar igen, vilket passar ypperligt
eftersom det kommer bli mycket glass rundor till stan
de kommande veckorna.

Nu ska jag spendera lite tid med pappa,
som imorgon far iväg till Wien. Han tyckte det var snällt
att retas och berätta att där är 25 grader varmt... tack!

44855_1538077288411_1129244829_31560602_1888965_n_large

- Amanda -




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback