050512


Steg med stor möda upp imorsse redan 7 tiden,
och 8 befann jag mig på tåget påväg till Böle. På Borgbacken var
det riktigt roligt, mycket skratt! Dock blev jag med lurad i Kirnu och efter
det mådde jag inte så bra mer... blev lite för mycket för mig, pga. ojämna
vikt så lutade våra stolar hela tiden och jag hyperventlierade en god stund efter
att vi åkt där... men folk hade ju roligt åt mig iallafall när de såg mig.
Tack Felicia för att jag fick komma med!

Sedan tog vi bussen in till H;fors, där vi åt och splittrade på oss.
Tobbe drog och shoppade för sig, jag för mig och Felicia & Jonas for hem.
Tog 16 tåget hem, och konstaterade att pengar hade jag iallafall använt idag.
Skulle bara köpa ett par byxor (6 paret av Kristen  byxorna, eftersom de igen farit sönder),
men kom hem med både en skjorta och ny bikini på köpet,
+ en del saker jag ska beställa via nätet.

Snart ska jag börja traska till ABC, för att träffa Felicia igen.



- vill ha en sådan här på bakgråden hemma.... -




- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback