020512


Hejhå!
Spenderade en timme i kotipizza med Felicia på dagen och slutade
skolan redan 14 tiden. Så drog hem och lade mig på soffan med datorn
och kollade Wermland forever, väldigt underhållande måst jag säga!



Klockan 18 for jag till Katarina skolan, på "musik show".
Min kusin uppträdde med 2 kompisar och hon var jävligt bra, önskar bara att
hon sjungit låten själv, helt solo, när jag vet att hon kan sjunga. De sjöng Hurt
av Christina Aguilera, en låt som nångång i tiden stått högst upp på min spellista.
Stolt kusin är jag ju nog!

Ska försöka ladda ner nyaste säsongen av Grey's Anatomy till min brors
dator och läsa fysik, eftersom jag nyss märkte att det är förhör imorgon...
Att man alltid lyckas glömma... kanske det är undermedvetet?

- Amanda -


fin du är tjejen :)

2012-05-06 | 04:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback