010512


Gokväll på er! Först blev det Ekenäs, men där va de lame,
så for till Brunkom efter närmare en timme redan. Bastu, simning,
grillning och jävligt mycket skratt! Före 5 drog vi till sängs och halv 10 steg
jag upp med Tobbe och for och fiskade. Haft den bästa vappen hittills,
helt klart! Hann hem i dushen och sedan fylldes huset med folk,
sillis stod på schema. Felica, Jonas, Tobbe, Robin och Simo
höll mig sällskap och ätit har vi gjort tills det kommit ut ur öronen.
Men vi konstaterade att vi idag skulle köra på cokis... Nu börjar det
minska med människor, eftersom alla från Pargas och Åbo hållet farit
hem. Så tror jag tänker dra mig tillbaka och slänga mig på sängen,
känner att mitt huvud skulle må bra av det.


- taggade tjejer, pyntande Tobbe, lite av sillis gänget & lilla Lucas -
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback