mytubo


Har börjat grillsäsongen i det mulna vädret idag.
Handlat har jag också gjort tills lördagen och kollat tv.
En bild på min maage får ni också.



Morgondagens planer är att skaffa Nickelback biljetter och att få ut mitt matematikprov.

- Amanda -


vi har likadana korun :D

2012-04-01 | 09:41:58

Alltså tog det sjukt att laga napakoru och hur mycket kosta de? :)

2012-04-01 | 18:23:53

Sv: Okej va bra! :) Nå alltså jag är nog lite rädd för smärtan men inte lika mycket mer eftersom alla säger att det int tar sjukt. Men sen detdär med nålen så ja har ju sprutskräck så haha :D o sen så mamma vill int ju rikit att ja lagar men ja ska no få henne övertalad ännu fö ja ska ha napakoru :D

2012-04-01 | 18:55:46

respons till http://lifestyleofbetty.blogspot.com/2011/04/we-love-you-enrique.html



SVAR: Ja, jag satte någonstans på yläkatsomon på högra sidan om scenen, vilket visade sig vara en mycket bra plats!



Fick du tag på Nickelback koncertbiljetter? skall nämligen också åka och titta på dem iår! :)

2012-04-02 | 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback