En bra kväll


Inget brutet, stukat eller värre. Men vet att jag kommer ha ett stoort blåmärke imorgon
efter den enda gång jag flög omkull (bör tillägga att det inte var mitt fel!)  Men over all har det varit
en riktigt rolig kväll. Inte var det bara jag, Janni & Felicia heller där, utan vi fick sällskap av vissa
andra efter någon stund, orsakerna till mitt blåmärke.

Efter att vi kört hem alla andra, så körde pappa till Silvers,
så blev hamburgare ida då alltså, men tycker jag förtjänar det eftersom mina vader värker
så tusan efter dessa två timmar i påminne. Så nu har jag energi att ta tag i finska läsförståelsen!

- en (enligt mej) mindre fin bild, men även den enda från idag så varsågoda -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback