290312


Matematikprovet for riktigt åt skogen, och det kommer säkerligen lysa en stor 4 på mitt prov.
Efter att jag skrivit det så var jag hem ett varv, träffade mamma och for sedan till Dianas nya butik,
som har "opening" imorgon, och hängde lite av våra smycken där. Sedan blev det gymmet med
Emma, men hur effektivt det var så är ju en annan sak. Dessutom blev det butiken efter det, sötsugna
som vi såklart var efter en "jobbig" träning!

Efter att jag varit i duschen och sådant så lade jag mig på soffan och sov någon timme.
Sedan började jag gå mot Hårsmedjan. Nervös var jag inte, men oron att jag skulle ångra mig
var lite större än vad den borde ha varit... dessutom var jag ensam och gjorde det, men det
var inte så hemskt... om jag får säga de själv så är jag små nöjd över mig själv.
Så nu kan jag checka av navelpiercing på min "måste testa" lista. Flera piercingar blir det
troligen inte, men någon tatuering skulle inte vara helt fel, speciellt när man funderat på det
nåt år snart...

Nu lägger jag mig och kikar frendit och hoppas på att lära mig något av biologin
genom att ha den uppslagen brevid mig under tiden.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback