280312


Bloggningen den kommande veckan kommer troligen vara gaanska bra.
Eftersom provveckan börjar imorgon och jag gör allt för att slippa läsa!
Imorgon är det årets fjädre långmatematikprov som gäller, och känner mig lika okunnig
som alla de andra gångerna. Det som gör allt extra jobbigt denna gång är att hela
provet består av textuppgifter vilket gör att jag låser mig direkt.

Borde fortsätta öva nu, men tog just ragequit så tror jag inte fortsätter riktigt än.
Ännu en ursäkt. Och om jag skriver lite om skoldagen, så går ännu lite tid.

Helt normidag ingeting speciellt. Lekte med studdsbollar på fysiken och halvsov,
dessutom kom Robin också ett varv till gymnasie, och gissa om det var ovant att se honom där
efter att han spenderat snart ett år i axxell istället för gymnasiet. Mitt finska prov fick jag också ut.
Och jag höll på att flyga i taket när jag såg att jag hade fått 6½, alltså inte bara godkänt utan godkänt
men ordentlig marginal! Så nu är alla 3 finska kurser detta år över, skönt som fan!




- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback