250312


Då var klockorna ändrade och en timme försvann, vilket märktes då jag vaknade
och såg att klockan var närmare 13 idag morsse. Men vanudär, satte mig och kollade
film och sedan tog jag tag i finskan. Och fy vad jobbigt det är när jag blandar ihop alla
former och böjningar, ord och utryck! Men jag satsar på godkännt och paniken har inte
kommit ännu så det är bara att läsa på. 

Inga andra planer är det idag utan det är finska för hela slanten!
Imorgon tänker jag belöna mig med gymmet och mot kvällen funderar jag på att fara
på hunger spelen på bio. Efter allt jag hört om den så är det väl ett måste att fara och kolla
på den? Kanske jag till och med orkar läsa böckerna efter det, som lär vara ännu bättre än filmen.



- Amanda -


Alltså den e nog helt klart värd att läsa, eller de e dom alla

2012-03-25 | 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback