230312


Blev inget inlägg igår kväll mera, klockan var redan över 22 när jag kom hem
och sedan konstaterade jag att jag inte orkar göra nåt mer, så kollade tv,
talade med Janni och sedan var det dags att sova. Nu känner jag mej något
lugnare än vad jag gjort de senaste dagarna, får njuta av det så länge det varar.

Idag väcktes jag av att hela familjen sjöng "ja må hon leva" och så serverade de morgonmål på
sängen åt mig. Det händer ju bara en gång i året så på lite extra gott humör är jag ju idag (ännu iallafall).
Men tycker ändå att 17 år är små onödigt, ett mellan år...

Ska snart dra till skolan, och sätta mej o bygga hus av hönsnät och ta en
diskusion med Janni & Felicia och sedan Emma nångång också!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback