170312


Har just kommit hem från Jannis. Gården var riktigt rolig, såg filmer och pratade
och skrattade långt in på natten! Idag sov vi läänge och satte sedan på en till film.
Hem for vi i idag pyjamas och uggs, söta va vi! 

Duschat har jag, ska ta mig nåt att äta och sedan funderar jag på att städa klart mitt rum.
Mamma är på värsta städhumör här hemma så hon ger uppgifter åt alla.

Senare idag är det påminne som gäller igen, som vädret verkar nu så blir det sista gången för iår,
men det återsåt att se. Får de hur det går dessutom, för hela min kropp värker efter att jag var och rida igår...
Planerna efter klockan 8 idag är ännu väldigt oklara, det måste både planeras,
övertalas och fixas.

X_84b1efde_large
- hittade den här bilden på we<3it och tycker den stämmer gaanska bra -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback