130312

Hade trott att jag skulle ha en chill dag, då jag inte skulle behöva stressa över att
få alla läxor gjorda och ännu till hinna med något annat än dem. Men så fel jag kan ha.
Efter att jag slutat for vi 4/5 familje medlemmar och vaccinera oss, och lillayster Mathilda
är alltid lika rolig att se på, sånt jopel. Sedan för att mamma tyckte hon varit duktigt for vi till
Lilla Hembageriet, efter det hem. Och det tog inte länge förrän det flimrade konstigt och
jag kände att migränen kom på några minuter. Så har just sovit i nästan 5 timmar.
Och det värker ännu också.. men högen med läxor måste ändå göras.
Det är långdag imorgon som gäller 8-17 typ så yesyes.

Dessutom kom jag just på att jag fyller år nästa vecka,
att jag borde kanske planera nåt inför det! Men får bli någon annan dag.

Il_570xn.269662975_large

Hoppas ni haft en trevligare dag än jag!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback