04:43


Så visar klockan nu när jag sitter och bloggar.
Egentligen är det noll ide med att blogga såhär sent, men är inte
trött heller så kan lika bra blogga. Tänker kort dra igenom dagen som gått.

Efter att jag varit några timmar med Siri blev det städning och sådant kul.
7 tiden slängde jag ut familjen och efter det började folk droppa in.
Har haft en riktigt kul kväll, men är ändå i behov av ett samtal med Janni.
(som just skickade och berättade att samtalet får vänta tills imorgon........)
Och jag tror jag aldrig någonsin lämnat en tölkki halvfull... men där sir man att man
kan ha roligt utan alkohol. Utnolad har jag också blivit av min kära far...
men ingen tycker väl det är lika nolot som jag själv..
Och om jag ser tillbaka på förra året denhär tiden är det nästan lite sorligt,
vi var dels ett annat gäng och det att jag inte sett dessa människor på länge
/tappat kontakten med dem är bara värre!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback