Tips!


Älskar aloe vera, det hjälper mot allt!
Jag börjar min dag med aloe vera och avslutar dagen med aloevera.
Jag blir småsur på alla "aloe vera" produkter som är i butikerna som påriktigt
innehåller såå såå lite aloe vera att det inte spelar någon roll. Men bara för den där
pytte lilla mängden så får dom skriva på burken "ALOE VERA". Själv använder jag
Aloe vera forever. En av fovoriterna är Gellyn.

Den går att använda till allt.
Insektbett, torr hud, hårgel (tsm med en kräm som heter propolis), ögonkräm,
aftersun och en massa annat! Plus att man kan använda den över hela kroppen.

Aloe Vera Gelly


Kostar ca. 20€. Finns återförsäljare som säljer produkterna.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback