Skeppsdal, minigrisar & gym


Kollade på filmen This means war idag, mest för att Sofia flera gånger
nämt i sin blogg att den är sevärd. Och det var den verkligen, jätte bra film!
Inte på något allvarligt sätt eller rörande, men det är en bra komedi/romantik/action(?) film.

Sedan bar det iväg till Skeppsdal, och där hade de en ny familjemedlem,
minigrisen Tyyne. Söt som fan gick den omrking och nöffade, hihi! Dessutom hade de
två dräktiga katter, ena började få 'värkar' medans vi var där. Tre stycken andra små kattungar
på några veckor fanns där också, häääärliga!

När vi kommit hem böt jag om och tvingade med min bror till gymmet.
Men konstaterade att det var både första och sista gången jag försöker få honom
att träna annat än handboll... blev bara irriterad på hans tafatthet.

Nu ska jag plocka allt klart för imorgon, sedan är det dags att krypa till sängs.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback