Nattinlägg

Har en massa att blogga om, men det får bli i mer detaljer imorgon med bilder
och allt. Ekencupen var en superrolig avslutning på det hela med handboll,
fast lite sorgset är det ju nog att jag troligen spelade den sista handbollsmatchen i mitt
liv på måndagen. Nothing lasts forever.

Som Amanda redan skrev var vi ett varv till stranden och till gymmet.
Har också hunnit kolla gamla bilder som jag fick av Robin, bla. skribalägret.
Fy fan vad jag önskar att jag kunde leva en del studer pånytt.

 

//Janni


sv. Var står det att jag gör musik? :)
Det ända jag gör är att spela gitarr och ibland skriva av mig, men jag gör inte musik som andra kan se och höra.

2012-06-21 | 09:27:46

så cool header! :)

Svar: Tack! :)
janniftamanda.blogg.se

2012-06-21 | 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback