Längtar.

Det är tre saker jag nu väntar på ivrigt. Bara för att
jag är på så bra blogghumör tänkte jag dela med mig mina tankar.

1. Ekencup
Är faktiskt jäkligt taggad redan och har börjat skriva upp
saker jag måste minnas att packa. Tror det kommer att bli askul!
Detta kommer dessutom att bli en slags avslutning till handbollen för min
del.


Eken Cup Stockholm Handball Since 1976



2. Stugan
Jag vill hit mer än någonsinn nu när jag inte har möjlighet att komma dit.
Jobbet har gjort att jag inte kunnat åka dit då de andra åkt iväg, och då
det skulle passa har antingen jag eller mamma något annat på schema.





3. Värme
Visst, det har varit helt okej väder. Ändå är jag inte nöjd med halvsol
och mulet lågtryck. Kunde inte ens vädret visa att det faktiskt är sommar?
hur mysigt skulle det inte vara att faktiskt gå och simma i varmt vatten
och bli lite brun?



//Janni


Janni du borde få ett kex ! :)

Svar: Ja-a :D
janniftamanda.blogg.se

2012-06-13 | 11:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback