290612


Efter en fyra timmars dag så for vi och handlade med mamma, 
lagade en underbart god sallad till mat (älskar maten vi äter nu när resten av familjen
är på stugan) och sedan for vi till stan ett varv. Var bl.a. via Maria för att köpa mer
aloe vera dricka, påsamma gång fick jag en bok om hälsa som jag har tänkt läsa
under helgen.

Meningen var att jag skulle fara med mamma till Pettu idag, men istället
far jag till Brunkom med Felicia, Janni, Jonas och Tobbe, eventuellt någon till.
Grillning, bastu, njutning av någon kaller och simning står på schema och en hel massa
skratt brukar det bli som biprodukt av våra kvällar. Kommer troligen hem till natten för imorgon
ska jag åka ner till Tenala med mommo & mofi och sedan därifrån vidare till Pettu.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback