270612


Hände inte så mycket igår kväll ändå, satt hemma och chillade.

Såg att Janni lagt in en bildbomb och konstaterade att jag måste texta
till henne och säga att bilderna var jävligt bra!

Idag däremot så for mamma och jag till Itäkesus (Itis) efter att jag
slutat jobbet. Trevligt när man tror att det sa vara soligt och fint och man cylar iväg
till jumboparken och parkolparken, sen börjar de spöregna och vi blir dyblöta, tack
till dig Moder Natur! Älska det finska sommar vädret helt enkelt!

Hade inte allt för mycket tid att gå i butikerna men det behövdes inte heller för
jag tycker inte reorna var nåt speciellt bra. Mest trasor och slamsor till kläder.
Men hittade lite iallafall och mera har jag hittat på nätet, så kanske jag beställer det...



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback