080612


Cafédejten med tjejerna var lika trevlig som alltid, och fick
både skjuts dit och tillbaka med Felicias traktor. Tycker Emma beskrev
åkturen ganska bra med kommentaren "de e lite bumpy ride dehä"!

Har haft sjukhals och sådant kul sedan avslutningen och nu känns huvudet tungt och
snuva har jag också fått. Sover dåligt på nätterna pga. dethär och är trött. Så det blir
inte så mycket gjort på dagarna. Idag är första dagen på sommarlovet som det är bikini-
varmt och jag har spenderat dagen ute på terassen med en bra bok.

Borde besöka gymmet idag, men att träna när man känner sig småsjuk
är inte så trevligt eller smart direkt... Sååå jag får se hur jag gör.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback