010612 - sista skoldagen


Spenderade gårdagen med att kolla filmer, och söka kläder till
dimissionen jag blev bjuden till mittiallt. Det är också orsaken till att jag steg
upp före 9, fixade mig fin med klänning och strumbyxor tillochmed, tog en massa
tabletter mot min hemsa huvudvärk och traskade iväg i sällskap
av Felicia till brankkis. Där var vi cirkus två timmar och jag kände mig
svimfärdig hela tillställningen igenom.

Efter det så for vi hem och böt kläder, och for som duktiga elever till skolan.
Det blev en dag på ängen idag, sista skoldagen. Tvåtiden var det genrep med bändena
och de andra som ska uppträda imorgon.

Planerna för idag är lite oklara, det kanske blir ridning, kanske gymmet och kanske
att träffa tjejerna. Det enda jag vet säkert är att jag ska till Skeppsdal ikväll.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback