Lista

Tror ingen läser dessa, men har tråkigt så jag 'gjorde' ändå en lista...


SKULLE

Skulle du vilja vara känd? - Säkert
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? - Noup
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - Ja, om jag själv litar på denna person
Skulle du vilja tatuera dig? - Ja, måste bara hitta rätt motiv
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Ja
Skulle du kunna adoptera? - Ja
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Troligen inte.
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? - Haha, det skulle säkert vara roligt!
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Kanske
Skulle du vilja ha ett förhållande nu? - Visst, varför inte?
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Nej

 

HUR
Hur är du i skolan? - Beror helt på dag, humör, lektion, ämne och en massa annat!
Hur ser du ut? - Blont självlockigt hår, blåa ögon och kort.
Hur svarar du i telefonen? - Heej
Hur ser folk dig tror du? - Inte vet jag?
Hur var du som person för två år sedan? - Då jag började åttan var väl allt ganska bra, var väl den snälla
flickan som gärna sade sin åsikt om det mesta. Eller så har jag fel, det är länge sedan, någon annan än
jag skulle kunna beskriva mig bättre.
Hur var du som person för ett år sedan? - Då jag skulle börja ettan i gymnasie... jag stod på mig själv,
sade min åsikt och körde mitt eget race. Inte har jag väl ändrat på mycket på ett år...? Lite blygare kanske
jag var.

HAR
Har du några piercingar? Vart? - Öronen x3 och naveln
Har du provat droger? - Neej
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Nej
Har du något stort ärr? - Jo, ca 20 cm ärr.
Har du blivit jagad av polisen? - Nä
Har du varit kär på riktigt? - Kanske vad jag trodde då, men nej inte vad jag nu anser.
Har du allt du önskar dig? - Nej, kan man någonsin ha det?
 
VEM
Vem är i rummet med dig? - Mamma
Vem önskar du var med dig nu? - Vet inte, ingen jag speciellt kommer att tänka på
Vem fick du senast sms av? - Felicia
Vem av dina släktingar står du närmast? - Min kusin Andrea kanske?
Vem ska du träffa idag? - Sängen...
Vem ringde du senast? - Emma tror jag
Vem saknar du? - Ingen speciell...
Vem vill du träffa nu? - John Blund

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback