250712


Blev inget ordentligt inlägg igår, men det hände inte heller något speciellt.
Jobbade och så chillade jag hemma, hade en jäkla huvudvärk också.

Idag var det jobb, och när jag kom hem lade jag mig på terassen och läste slut
"Elsas mode", och nu vill jag läsa andra boken! Fem tiden sökte moster mig och
vi åkte ner till Bromarf, det blev en pizza på Spiltan och efter den är det kuri på igen.

På Spiltan så var det 2 midre nykta män, och just när jag skulle fara så steg en
av dem upp och gav mig en servett. Jag fattade ingenting, men när jag sen öppnade
servetten så stod det något i stil med "Du e vacker, ja e förtjust i dej Kram din kompis".
Jag kunde inte annat än skratta! Sådant händer bara i Bromarf helt enkelt!

Nu är jag på stugan, och fick köra båten igen, glad tjej helt enkelt.
Vi har dessutom gäster som ska bli här en andra natt. Hem far dom
imorgon och vi först på fredagen. För då är det mässa och karisnatten.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback