120712


Blev inget inlägg igår, eller inte iallafall vad bloggen har publicerat.

Gårdagen var allmänt tung, allt kändes trögt och tungt.
Jag hade jobbdag och efter det var det att göra smycken. Har gjort nya
modeller med läder, kanske det kommer bild på nåt i nåt senare inlägg.
Iallafall så spenderade jag hela kvällen i soffan med datorn där Pretty Little Liars spelade.

Idag har jag också haft jobb, men en lite trevligare dag!
Om man bort ser från att jag blev stucken av en geting när vi chillade i lekstugan.
Det har inte hänt på många år att jag skulle blivit stucken så lite förvånad blev jag när jag
märkte att det var en sur liten rackare som kröp på mig och tyckte att jag rörde på mig för mycket.
Bra väder har det varit och lönen trillade in på kontot idag vilket satte en extra guldkant på dagen!

Efter jobbet kom Päivi efter 3/7 skötkatter. Syster, Wiskas & Stor fot försvann.
Inga söta bilder har jag ens på dem, har varit slö med kameran igen på senaste
tiden... Senare for vi till Diana för att föra lite smycken och så blev det en glass på samma gång.

Nu ska jag fixa smyckes bilderna, kolla om man skulle klicka hem lite kläder och
sedan är det ett avsnitt Pretty Little Liars som gäller igen, bra avslut på kvällen.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback