100712


Hade redan svårt att somna igår, eftersom jag visste att jag hade
tandläkartid inbokat tills idag. Har gått i en vecka och oroat mig och haft ångest.
Trodde jag skulle ha några hundra hål och få värsta uppläxningen. Men när jag efter jobbet fo
r dit så visade det sig att allt var väldigt bra. Så oroandet var helt i onödan. Jäkla tandläkarskräck.

Igår fick vi in 2 vildkatter från Bromarf. De är så pass vilda att de hoppar
kring väggarna, biter och vägrar att äta. Idag kommer den tredje och sista ungen
till oss också. Men före den kommer så far jag till Serendi isällskap med Felicia & Janni.

Om vädret tillåter kanske det blir en länk idag också!
Men det blir senare eftersom jag har lovat laga mat idag, tror det blir
krämig kräftsoppa på LCHF vis.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback