080712

Klockan har just blivit över nio och jag steg just upp.

Felicia och Jonas sökte mig från Bromarf och sedan for vi till mitt och
chilla, klockan åtta traskade Felicia & jag till Kotipizza på en kotzone, sedan
vidare till Filles efter det. Det är nog ett jävligt najs shack det där ska ni veta!
Felicia försvann två/tretiden och jag med kort hem stannade kvar till sextiden.
Då började vi traska hemmåt, barfota och på riktigt gott humör!

När jag vaknade idag så hade Felicia redan hört av sig för flera timmar sedan,
och hon kom på besök nångång tretiden. Blev Darins också och att ta sig till stan
när man helst skulle vilja ligga under täcket var inte så kul. Väl hemma igen så
crashade jag på soffan och har sovit bra enda tills nu.

Tror aldrig jag haft så mycket myggbett på en och samma gång förrut,
det är resultatet efter att ha haft på short och topp hela natten. Nåt blåmärke och
konstiga svarta fläckar har jag också upptäckt idag. Men efter en kväll som igår
så spelar det ingen roll!
 
 
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback