060712

Bloggen blir lite lidande under de varma dagarna för jag har inte riktigt lust att
sitta inne vid datorn och blogga, för det är inte varmt så ofta.

05.07.12 - igår

Var ledig så sov länge och hoppade på tåget till Ingå vid ett tiden.
Blev en trevlig barfota promenad på några kilometer längs 'stora' vägen
och när mamma finally slutade jobbet och plockade upp mig åkte vi ner till Barösund.
I Skeppsdal hade dom över 20 kattungar i olika åldrar, plus andra hittekatter. Så Päivi
blev överlycklig när vi glatt erbjöd oss att ta några kattungar som måste bli tama till oss.
Så vi plockade med oss 3 kattungar och plockade ihop oss hemma, tog en glass och åkte
iväg till Pettu. När vi väl kom hit så chillade vi ute och fiskade och sådant. Skönt.


har inte orkat redigera bilderna... -

06.07.12 - idag

Vädret har varit småmulet och vi bestämde oss för att åka till Salo
för att shoppa. Hittade mer nu i lilla Plaza än i stora Itis...
Det fanns mycket fint som kommit in till hösten också.

Väl tillbaka i stugan så ställde jag mig och lagade mat, det blev lchf moussaka.
En ny favorit! Kattungarna har vi spenerat mycket tid med också såklart!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback