040612


Ett sent inlägg, men det är ett inlägg iallafall!

Jobbade från 9-14 idag och det blev parkolparken, jordgubbsuppdrag och en hel
del annat. Efter jobbet så fixade jag lite hemlisar på stan före jag for hem för och
lade mig på terassen tillsammans med kemiboken (poäng till mig!).

Har varit så jäkla härligt väder idag!
Cyklade på dagen till moster och sedan gick jag tillbaka, nu har jag en stor sjuk
blåsa under foten, hälen och skavsår. Och nu tolv tiden så cyklade jag och mamma till
moster igen och hem tillbaka, motion har jag ju fått lite av iallafall!
Mellan dessa cykelturer blev det champagne på terassen för att
fira mamma lite till.



Nu ska det packas allt klart för imorgon drar jag till stugan, tillsammans med
4 små kattungar! Gonatt på er!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback