Itäkeskus

Kom igår hem från Hannahs, en massa kul hann vi med,
och jag vaknade tidigare än jag brukar, framsteg!
Idag morgon, så tidigt som 9 åkte vi iväg på
shoppingtur till Itäkeskus.
Enligt planerna skulle vi vara hemma från huvudstadsregionen
någonting runt 15, men de som känner oss blir inte förvånade av
att vi var mellan 20 och 21 och söka Robin.

Så nu sitter Robin här brevid mig och väntar på att jag skall
sluta blogga. Stackarn ser mycket uttråkad ut.




Tre par jeans, vit topp, tubtopp, långärmad, färggran skjorta


Topp med spets framför (syns inte), klänning/tunika, lång topp


Mjukisoutfit, ballerinor, sportsockor, plånbok, färgshampo osv.


//Janni


De va värre shopping d :D

2012-01-08 | 16:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback