Dag 2, 3 & 4

Favoritpryl, familjemedlem & intresse.


Favoritprylen är nog troligen min telefon, där finns allt.

Tumblr_l7v9xvgok81qc622lo1_500_large

Familjemedlem som jag tänkte att jag skulle kunna berätta om är nog kanske min bror eftersom jag tror föräldrarna är ompratade nångång förrut redan. Min bror och jag har ofta svårt att komma överrens och vi älskar att små retas med varandr hela tiden. Beror säkert på att det ändå är 3 års ålderskillnad mellan oss, men vi kan ändå spela, prata och chilla om vi vill, och om humöret är bra. Hur mycket vi än bråkar, skriker eller försöker driva varandra till vansinne bara för att vi har tråkigt så betyder han ju såklart allt, min enda bror.


Mina intressen är väl teater, musik och att laga smycken. Men musik är nog det som ligger närmast hjärtat, och ännu mer specifikt så är det sång, att sjunga.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback