220112

Blir nästan irriterad när jag märker hur snabbt helgerna går.
Veckorna känns så långa och man längtar mot helgen, och sedan när helgen äntlgen kommer är den
över direkt typ. Och dessutom är man så trött på helgerna så man har stupat i sängs redan före tolv
oftast. Så inte vet jag riktigt hur mycket man hinner göra sen inte.

Var och äta igår till kina resturangen, åt så mycket så jag mådde dåligt efteråt.. ändå var man besviken
på att man inte kunde äta mer, det är såå gott! Idag har det varit mjukis-byxor-huppari-uppsatt-hår-dag.
Hade träff vid s-market med en som köpt napakoru idag och så har jag äntligen lyckats öppna fysikboken,
för inte blev det något av det igår. Istället såg jag på West Side Story.

Tumblr_lueuzdj3sc1r66rjpo1_500_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback